söndag 5 september 2010

Söndag morgon och jag är vaken.

Jahapp, nu har jag sagt hejdå till Johan och Lina. De borde sitta på planet nu (inte kloka). Kommer nog bli lite tomt, vem ska jag tvinga hjälpa mig byta däck nu då? Eller vem ska komma och köra på mig på söndagar? Vem skall stå för nakenheten på efterfesterna? Skulle inte orka göra allt det själv liksom.

Har en konstig känsla i kroppen idag, tror det kallas energi! Mycket märkligt eftersom jag satt uppe och jollra med Emmi till mitt i natten. Plus att jag vaknade med fem kattor och 2 barn i sängen lite alltför tidigt.
Jobb två nätter till sen ledig tiiip fem dagar. Tror jag skall städa.
(ingen fara, detta rus går snart över)


5 kommentarer:

  1. Kicki, vi får hjälpas åt med nakenheten och det där. Ska nog gå fint.

    SvaraRadera
  2. Och jag kan komma och hämta er på söndagen när ni vaknar på främmande ställen! ;)

    SvaraRadera
  3. Jammen! Då behöver jag ju bara en däckbytare till, så kommer jag knappt märka att johan och lina är iväg. ^^

    Fint.

    SvaraRadera
  4. Ja jag tänker INTE byta däck med dig, bara så att du vet! :D
    Mickiz! Jag åker gärna bil, kan man beställa? En rundtur till Järsö vid ca 14 tiden och är jag riktigt illa så blir de vid 20:35 ist dock detta å runt Järsö PLUS några hederliga "raggar-rundor" i stan. Sen mår jag (och kickz) bättre ;P

    SvaraRadera
  5. Nej det förstår jag. Det är en av de dagar som jag är mest irriterad på. Stackars Johan, han stod ut 2 grr per år ^^

    SvaraRadera