fredag 21 januari 2011

Mitt första inlägg, berusad.

Har spenderat kvällen med bästa Pöörni, Jenny och Rebecka. En hel del rödvin, cigg och musik har slunkit in. Sen att klockan är 23. 36 och jag sitter redan hemma i pjamis byxor bådar icke bra. Men otroligt skönt, fan det är vuxenpoäng som aldrig förr. (Nej jag gick inte hem pga av för mkt alkoholintag, kicki ligger på alla fyra och spyr och intygar den stackars jäveln som råkade vara pissnödig samtidigt som jag att "Nää, iiingen fara jag mår bättre snaart".)

Nej, jag har bara börjat uppskatta att vakna en lördag pigg, uppvilad och fräsch.

Haha, eller så har jag gått och blivit för gammal för att gå ut på fredagar när det är 18 års åldersgräns helt enkelt. Meen jag lever på tanken att jag fortfarande blir tillfrågad legitimation när jag köper öl, vilket betyder att jag fortfarande ser ut som 17 år. Höhö.
(Sen att jag behövde googla hur man stava legitimation säger bara att jag borde sova nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar