tisdag 12 juli 2011

12.07

Jepp, lever fortfarande.
Min blogg inspiration har dock varit obefintlig den senaste tiden. Tror den här bloggen får lägga sig i graven, finns en liten tanke med att kanske börja en annan, när inspirationen kommer. :)

Annars? Jobbar, trivs riktigt bra. Varit på en underbar resa till Grekland med härliga människor. Har blivit en sådan där jobbig jävel som helst tar det lugnt och sitter hemma och håller handen på kvällarna. Men fan det är fint.
I helgen blir det dock Belgien och dansa och troligen inta alldeles för mycket alkohol. Fint det med.

Fyller tydligen år i morgon också. Och en vän frågade vad jag önskade mig. Och jag skrev att jag har det jag vill och behöver i mitt liv just nu. Då är det helt okej.

Förutom att jag har stopp i mitt avlopp i badrummet. Men man kan inte få allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar