onsdag 10 februari 2010

Just så.

Här trodde man att snöhelvete skulle börja minska åtminstonde, men ack nej. Som jag sade till Linda när hon skråla om att det skulle bli vår (tror det var hon iaf, det där med minnet..) att nej. Nu kommer det komma lite sol, lite värme, men sen kommer vintern slå till igen och tryck ner oss, så att vi blir lite smått självmordsbenägna. Jag är tydligen en väderkvinna.

Praktiken knallar på bra, massor att ta in men det brukar bli lite redigare efter ett tag :)
Men allt annat är ju så förbannat tråkigt just nu. Inget händer. Man är konstant trött.
Så ikväll har jag suttit med Nönös och Jim, och vi har varit bittra. Men på lite bättre humör blev jag av de två tokarna.

Nåja, snart helg igen. Helst skulle jag vilja tillbringa den i mysbyxor. Kalaskläderna skall låsas in. (Läs Kicki) För ett tag iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar