måndag 1 februari 2010

Skrivar vecka!

Nu har vi en vecka som vi får skriva på slutarbetet, så idag var Sandra och jag och låna 12 böcker från bibban. Som de ser ut nu så skall vi inrikta oss på, typ varför blir vissa personer beroende av droger, medan andra kan ta lite nu och då utan att bli beroende. Lite obearbetad rubrik än, men det är riktigt intressant att skriva om. :)

Mami har äntligen kommit hem från Thailand, skönt att ha henne hemma igen :) Sen har jag ju världens sötaste mamma också. Lika knasig och bortkommen som mig ^^
Min bror har även anlänt till stan, det är riktigt skoj att ha han här :)

Helgen blev åter en lugn helg, var dock ut en sväng på lördagen (nykter!?!) med Linda. Träffade på härliga Kumlingebor, som man alltid har lika skoj med. Sedan träffa jag några som betedde sig som femåriga barn, eftersom det inte går att hälsa på en, fast man har 10 års vänskap bakom sig, plus några år som man dela tidningen. Nåja, det är inget jag lider av, endast synd att man inte kan bete sig som vuxna människor.

Nu återgå till soffan, är kanske inte så händelserika kvällar, men att man får vara hemma kompenserar upp det mesta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar