onsdag 6 oktober 2010

Bööp.

Ledighet, och jag försöker hinna få ut så mycket som möjligt från den! Ha, nej för fan, jag spenderar den på soffan med serier och filmer. Och det är fiiint.


I helgen hade vi hejdå kalas till Frida med sushi och vin. En till har lämnat oss, för nya äventyr dock denna gång i London. Så egentligen är det ganska bra, för det gör att vi kan ta en helg tripp över till henne i vinter. Har redan nu börjat bearbeta mitt möte med Ryanair. Hosch.
Ja, en riktigt trevlig kväll, även dem i Australien fick vara med en stund, kanske inte helt frivilligt.

Sen har jag tappat tron på människan. Men det är ett annat kapitel.

2 kommentarer:

  1. Var det jag som fick dig att tappa tron på mänskligheten i fredags så är jag fullt förstående;)... Herregud! Full som en kastrull innan klockan ens slagit 23. Pjuh! Nya tag i helgen! Vi seees!

    SvaraRadera
  2. Haha, nej Sara! Det är sådana som du (jag kom,åt,söp,spydde och hem före elva) som gör att jag vill hålla fast hoppet om mänskligheten. haha, du är för underbaar! :D

    Ja, vi ska ha jätte skoj på lördag! :)

    SvaraRadera