onsdag 20 oktober 2010

Jahapp

Då var den här igen då. Så här länge var det mysigt med höst, och löven har knappt fått färg än. Uttråkad, mörkt och konstant trötthet.
Det mest häpnadsväckande idag var labb besöket. Hoppas på en vettig orsak varför jag är så trött (nej inte lat).
Annars tycker jag inte det är okej att låta typ 20 fastande personer sitta i samma rum klockan åtta på morgonen. Som tur var hade de äldre lämnat vapnen (rullatorer, käppar och stödstrumpor) hemma den här gången.

Det lilla ljuset nu är min soffa som jag beställde igår ^^ Jag skall äntligen få en fiin ny soffa, som jag har längtat. Där skall jag bo.

Så det är bara att välkomna höstnedstämdheten. Du har varit saknad.

4 kommentarer:

  1. Jaa, jag håller med.. Den förbannade hösten..! Eller så är det bara vi som är lättpåverkade..

    SvaraRadera
  2. Ne, lättpåverkad skulle jag ju inte kalla det.
    Men det är så där när man är ett skuggbarn ;)
    Men vafan, det är ju bara ca fem månader tills det ljusnar. Haha. :)

    SvaraRadera
  3. Jaaag vill se bilder pa din nya soffa! Du vet val att du maste paxa ett litet horn av den till mig, ett ninishorn! :) Puss pa dig

    SvaraRadera
  4. Haha, ska försöka släng upp en bild sen när den anländer! :)

    Jaa, jag måste bara hitta mitt favorit hörn först, så får du det andra ^^

    SvaraRadera