tisdag 31 mars 2009

Vååår!

Ännu en ledig dag har gått, snart är det tillbaka till skolan igen. Ska bli intressant med habilitering och rehabiliteringen men ser inte fram emot alla uppgifter.

Sov tre timmar inatt, fattar inte vad jag har för fel... Får ingen sömn nu igen, och går som en zombie på dagarna. Nåja men det går väl över snart. Imorgon skall jag vara barnvakt med Johan till Mickiz flickor, hahha.. Jag tycker om barn, det gör jag, särskilt de två flickorna men jag försöker undvika att sova tillsammans med dem. Sist jag sov med dom så skena dom på hela natten tyckt jag, var väl spännande med en Kicki som nattsällskap, haha. Först vakna jag av ett brak när Pauline skena upp och grät, trodde hon hävat ner sig i trappan men hon hitta bara inte in i sovrummet, sötis. Sen håller jag just på att somna när Amanda kommer tassandes och lägger sig brevid mig, och sjunger, och pratar (har ett väldigt dåligt natt/morgon humör vill jag bara tillägga) och petar på mig hela natten. Det var då som min livmodern snörpt ihop sig, tror t.o.m grannarna hörde de.. Så nu får vi satsa på något annat i livet ;) Nä ibland är dom underbara, hoppas bara dom är det imorgon. :) Hade mamma på besök en sväng idag, kom med mat åt mej, söt mami :)

Nu är de vår människor! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar