fredag 27 mars 2009

Underbara Fredag!!


Jag älskar fredagar, men vem gör inte det som har helgen ledig.. Fredag betyder ledig och kalas i min värld. Man vaknar på morgonen, imorse av att grann gubben (som säkert har KOL, tycker om brännvin och röker väldans mkt) som står och harklar sig på sin balkong. Dessa lägenheter är ju ganska lyhörda, så man hör allt, och då menar jag allt genom dessa väggar. Jag vill inte tänka på vad mina grannar har fått höra genom åren, haha. Men dom är snälla och klagar aldrig på mej. Bara en gång hade det hänt och det var för måånga år sen när en polare spydde på ytter dörren, då vilja de att jag sku torka upp spyorna, jag tyckte att det kunna jag väl göra, måste ju tänka på grannsämjan och så ;)

Om ett tag kommer Walldenskan och ska hämta mig, vi skall handla mat inför ikväll, men högst antagligen dricka i mängder oxå. Sedan kommer några över till henne och vi ska käka tacos, har inte riktigt koll på vem som kommer.. När Mickiz och jag skall ha fest så har vi en vana att bjuda en hel del folk och kommer inte ihåg riktigt alla gånger vem vi bjudit. Sedan bär de åv till Indigo på 32 års kalas, ska bli riktigt skoj me härliga människor och härlig musik. Plus att Sandra och Emil ska kommer med (det händer inte alla gånger de inga). Emil är säkert jäätte gla över att jag ska ta Sandra ifrån han i höst och dra henne över havet. Men Emil, du kan ju få kom och hälsa på :)

På tal om min ångest gällande framtiden, ikväll tar vi en öl så blir de bra och hörde ett bra "ordspråk" igår, Min karriär är att leva". Tänker leva efter den filosofin ett tag.

Nu ska det racklas med underbara racklen! :)
och imorgon mår vi som ett arsel.
Puss på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar