torsdag 26 mars 2009

Vad skall de bli av mig då?

Har min praktik färdig och är nu ledig en underbar vecka till, så sitter och njuter av mitt morgon kaffe. Ingen bra början på denna dag, när Mickiz alltid lika glad och högljudd ringer kl nio och vill ha kaffe, den kvinnan lever farligt...

Vi skall bestämma oss vilken inrikting vi vill gå nästa vecka, och beslutsångesten kom krypande igår på kvällskvisten. Jag vill verkligen gå mental o missbruk, men den är i ekenäs. De är Sandra som försöker lura med mig. Det är ju bara ett år med massa med praktik men vill kunna ha lägenheten kvar här. Men de ordnar sig säkert. Annars får jag gå sjukvård och omsorg här.

Snart är det fredag, vilket betyder kalaaas! Vårkänslorna sprudlar, hahah! Nu kaffe med min kära vän Johan.

1 kommentar:

  1. Nämen, se där ja! (: trevligt, trevligt!
    Min tur att skaffa FaceBook då.. q:

    Men du, drar vi iväg tror jag det kommer bli hur bra som helst! Kan inte bli annat (; Ska puscha på mor min så vi får lite mer info.

    pusspuss!

    SvaraRadera