söndag 29 mars 2009

jaja, vi bjuder på den här helgen...

...säger vi när man har racklat en hel helg och gjort lite tokiga saker :)

Var på Indigo i fredags, hade riktigt skoj! Söp ju bort mobilen på natten, men den återfanns på lördagen igen som tur var. På lördagen mådde man som ett arsel (inget mot denna dag) men så bar de av till Arken. Det var riktigt roligt folk där oxå, sen for de iväg lite fyllemess i vanlig ordning sedan efterfest med Jöjje och Kenny. Haha, vi sku fara till Jöjje på fest och när vi stampar in där klockan fem på morgonen, hör man Hej Jannika, mitt i allt. Då ligger hans mamma och sover där, hahha!! Underbart. Sju kasta jag ut dom för då hade jag förstånd och gå och sova.

En rolig helg men idag mår jag som jag förtjänar. Nästa helg ska vi ha kicki på rehab, Mickiz och hon skall till sverige, det blir bra det. Men vi vet ju att på tisdag kommer kalas suget igen, men vi ska försöka förtränga det. Nu försöker vi överleva denna dag utan några hastiga rörelser.

3 kommentarer:

  1. hahahaha!!!! "knullar du henne, knullar du mej också!" :D

    SvaraRadera
  2. tror de kan vara den bästa kommentaren denna helg. haha! ibland blir de lite fel.

    SvaraRadera
  3. Heh jag var slut efter fredagen jag orkade inte med en dag till heh, men jag hade skitkul på Idnigo:D

    SvaraRadera