fredag 17 juli 2009

Hemma åter igen!

Har haft en underbart härlig resa till Amsterdam (tydligen överlevde jag flygresorna också, men det var nog på håret!)
Staden har ett härligt lugn, inte alls lika stressigt som t.ex Stockholm. Vi promenerade en hel del (mina 256 skavsår tyder på det) och det var så mycket att titta på, underbara hus, kanaler, nakna flickor (!?!) och man kunde sitta och drick en öl på en uteservering och bara titta på människor som gick förbi.
Jag firade min födelsedag där nere också, vi var på zoo och åt middag drack champange (som jag nojsade om i flera dagar, som jag sedan fick!! Okej jag nästan tvinga Sandra och Emil att köpa....)
Vårt hotell rum var ju som en liten skrubb och utsikten bestod av en vägg. Men man spenderade inte mkt tid där iaf, vi var mest på staden och knalla runt.
Jag har massa med bilder som jag skall försöka lägga upp någon dag, men inte nu för ikväll skall jag med underbara människor och lyssna på underbar musik i underbara M:hamn (jaa det är skönt att va hemma med alla knasbollar som lever här)
Nu avnjuta ett glas vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar