onsdag 8 juli 2009

Packar och längtar!

Imorgon far vi över till stockholm, där vi skall gå runt och strosa några timmar, sen till lägenheten och avnjuta lite vin, för på fredag faar vi! Whohoo! ;)
Jag blir alltid nojig när jag skall packa, det kan gå så illa att jag kollar väskan fem sex gånger innan resan, IFALL jag glömt något. Men jag sansar mig, och har jag glömt något så har jag, ingen fara.
Det skall bli så skönt att komma iväg en stund och bara vara. Till på köpet så har jag en bunt underbara knasiga människor med.
Amsterdam nästa!

2 kommentarer:

  1. Kom hem levande sen!! :) Jag skulle dö av tristess om inte du förgyllnde mina söndagar... :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig och tänker på dig mest hela tiden! Vill bara att du ska veta det :) För jag säger det inte så ofta,. hur mycket jag tycker om dig! Så tack för att du finns! :)

    Hälsningar från andra sidan havet // Lina

    SvaraRadera