tisdag 29 december 2009

En räddande ängel

Och han heter Mikael! För han kom med snus till mig idag, tackar tackar :)

Det här med nyår, nu är alla stressade över vad som skall hända på nyår, var ska man vara, vad skall man äta/dricka, var är alla andra, var är ens ligg den kvällen osv.. Listan är lång...
Jag orkar inte stressa upp mig detta år.
I år behöver jag ingen vursting fest, jag skall försöka att vara i sådant skick att jag kan dricka min champange vid tolvslaget, och kanske komma ihåg raketerna och inte komma hem nio på morgonen.
Bara jag får vara med människor som gör mig glad och skön musik, så klarar jag mig utmärkt.
Sen att alla blir på olika håll, inte så mycket att göra åt.
Skulle jag ha en karl eller en katt så skulle jag sitt hemma, men nu har jag ju Linda så kalas blir det högst antagligen. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar