måndag 7 december 2009

Första skoldagen, och total förvirring

Själva skoldagen gick ganska smärtfritt. Förutom sista halvtimmen när jag räknade minuterna, eftersom jag hade lyckats hålla mig hela dagen utan ett hostspyanfall, men sista minuterna var det nästan olidligt. Vill ju inte hostspy över någon klasskompis precis, Sandra är okej, men inte okända människor. INTE okej.

Sedan skulle vi handla på Ekenäs storbutik. Jag kom in i butiken, skulle handla rotsaker till min vegetariska mat jag tänkt laga åt oss. Fatta ingenting. Helt stilla. Jag stirra på rotsakerna men det hände lixom ingenting. Jag har en teori om att allt snor har stockat sig i mitt huvud, och stör min tankeverksamhet. Eller så är jag bara trött och slut. Har ju faktist sjukintyg på det. :)

Och när man kommer hem så inser man att vi har läkemedelstent nästa vecka. Inte bra. Plus massa annat som borde fixas och på detta så är det ett litet litet slutarbete som ligger undangömt och gnager någonstans.

Så efter ett stort intag av slemlösande vätska, så skall jag krypa ner under täcket och och se film med min period sambo. Ja just det, och förtränga allt som kallas skola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar