söndag 27 december 2009

Så var den över!

Haha, har haft en jäkligt skoj helg!
Juldagen var det förfest/inflyttningsfest hos Sandra och Emil, med massa trevligt folk! Hade riktigt skoj på Garaget med alla underbara människor.

När det var slut så hade vi ju nattmaten precis till höger när vi kröp ut i snöyran. Så skulle jag betala min hamburgare (jag äter ju inte ens hamburgare, måste ha varit mkt hungrig...) så halka jag på isbanan som var under/framför disken, handlöst faller jag, slår hakan i disken där man betalar, och sedan ner med huve i marken, medan Linda står brevid och vet inte om hon skall gråta eller skratta, hahah!!! Sedan spotta vi blod ett litet tag, och idag har vi en konstig värk i kroppen och ett 2 cm ärr i munnen, haha underbart! :)

Julannandagen var det kalas igen, och härlig stämning på Bastun! Eller som jag hade sagt på natten; Det finns så mycket kärlek här. Haha! Fick träffa en del folk man inte sett på länge, mycket skoj!

En underbar helg, tack alla som gjorde den så bra!
Imorgon skall jag köpa ny kamera, wiihuu!
Sedan vill jag inte riktigt tro på det där med ödet, svårt att inse saker tydligen ;)
Nu endast njuta av jullovet som är kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar