torsdag 4 mars 2010

Snö, snö, snö, snö, snö.......

Idag tog jag steget. Efter en halv vecka av påtryckningar så tog jag mig ut, i snön. Annars har jag endast tagit mig mellan Grelsby och hemmet. Min kära kusin Nönös har nojsat att jag skall komma och titta på deras nya lägenhet, så det var bara att fara. Och den var jätte fin. Där skall vi sitta i maj och dricka vin, och hoppas på att det skall sluta snöa.

Har varit helt färdig denna vecka, så har inget skoj att berätta. Det som händer har jag tystnadsplikt om, och hemma på rackelvägen är det endast dammtussarna som svevar förbi. Men idag var jag med Nönös på stan, vi käka lunch/middag? på Bagarstugan. Jag ändras aldrig tydligen, eftersom idag fick jag pengar, idag gjorde jag av med dem. Eller en del av dem alltså.

Och eftersom min ena vindrutetorkare har fått en konstig böjning samt att fläktremmen skriker så hoppas vi ej på nederbörd imorgon när vi skall på praktik.

Ledig helg, så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar