måndag 22 mars 2010

Uppdatering

Alltså visste ni att jag är färdig med skolan om sisådär lite mindre än 2 sketna månader? Eh, jaha bara att gilla läget. Men just nu känns det som det skall bli underbart. Tänk att inte behöva vrida och vända på sista femman varje månad och uppgiftångest - Kicki 0-1 varje vecka! Men vad det skall bli av mig sen har jag ingen aning. Vet inte alls vad jag vill göra.
Har väl kanske lite val, som att plocka frukt med Johan i Australien. Men han säger att man måste flyga dit. Mycket obehagligt, så nej fruktplockare blir jag i nästa liv.

Ja, det blir nog bra. Och angående helgens kickidregglarietthörn ångest. Varför ha ångest över en kväll man inte kommer ihåg? nää endast onödigt. ^^
(sen att jag har gått på jobbet idag med konstiga ansiktsryckningar när små små minnen försöker tränga sig upp, det pratar vi inte om)

Nu ska jag krypa ner på madrassen. (Japp, låter min bror ha sovrummet än, borde få en medalj i världens bästa syster tävling!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar