måndag 15 mars 2010

Sparvöga och Hjalmar

Okej nu är jag med igen. Förra veckan var ju en nära slemmern vecka, men nu knallar det på igen :)
Kan ha att göra med shopping/vin trippen till uppsala. Jag är inte mycket för själva shoppingen, men det är något med att göra slut på pengar som gör en på bra humör ^^
Stalker och jag hade ett ex antal skratt/knas anfall under resan. Vi skulle klara oss bra på en längre resa. Förutom att Linda försöker utnyttja mitt obefintliga lokalsinne, så redan på Rosella så lura hon mig med på några toaletter som jag inte visste om att fanns, i någon korridor. Släkte lampan (detta var då i misstag, påstår hon iaf...) och gick sedan därifrån. Meen hon underskatta mig. Jag kan pissa i mörker, OCH jag hitta ner igen, haha.
Jaa, ni kan ju ana hur hela resan var.... :)

Eftersom jag tydligen har somnat efter praktiken idag, så skall jag nu vänta på att Sparvöga och Hjalmar har varit på promenad, så skall vi hitta på något. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar