måndag 1 mars 2010

Vad är detta?!

Klockan har ännu inte slagit tio och jag är så trött att jag knappt kan håll upp ögonen, plus att jag har haft 2 dagars krapola, även om jag inte drack sent i lördags. Vad är detta? Jag hänger inte riktigt med i svängarna mera, det är tydligt det. Har varit så förvirrad på praktiken idag så folk har säkert tagit mig för patient.

Och världen består endast av slask just nu. På väg hem från Grelsby med endast ett helljus, bakis och noll sikt rullade jag ikväll. Jag vill ha vår. Och underbara sommar. Jag vill gå ut i sommar regn, jag vill ligga på en gräsmatta och bli upp äten av myror, svära över turister och gå runt halv naken. Ja, det vill jag.

2 kommentarer:

  1. Jag med..våår..men myror klarar jag mig utan!:D

    SvaraRadera
  2. Snart snart! Jag har redan planerat in vinkväll på eran balkong. :)

    SvaraRadera