onsdag 26 maj 2010

?

Sitter nu tredje natten och får inte tag i sömnen, så försöker roa mig på olika sätt.
Det värsta med att inte få sova, är att det börjar skena massa funderingar som annars kanske inte riktigt hinner med.

Så nu då? Jag har en utbildning, som jag längtat efter något massor. Jag har sommarlov, jag älskar sommaren. Allt från heta sommardagar till fint sommarregn. Jag älskar att sitta ute vid havet och bara njuta eller känslan när jag sitter i en båt och på väg mot ingenstans. Jag har ett skönt arbete i sommar, som ger mig pengar så jag klarar mig, men kommer även ha tid över till en massa annat.

Något saknas.
Jag känner inte ett lugn som jag hade förväntat mig och även om allt det jag har räknat upp nu har jag klarat av så känns det tomt på något sätt.
Jag har fått bevis på att det jag brinner för är jag jäkligt duktig på.
Var är lugnet, tillfredsställelsen, lyckan att få gå barfota dagarna i ända?

Frustration.

1 kommentar:

  1. Det är okay att vara lycklig! Sätt dig ner en stund ute och bara va ("vid ett trevlig träd") hehe. Till slut kanske du inser vad det är som fattas, om det nu är något. Puss på dig! Du är värd all framgång som finns! Glad för din skull.

    SvaraRadera