tisdag 11 maj 2010

ET - vecka

Jahapp, ET veckan är här, min stora ångest som legat och krupit i kroppen på mig en tid.

Men jag knalla dit och tänkt vafan, jag gör mitt bästa och så går det som det går. Min bedömare hade jag knappt träffat förut, men se på fan jag kan ha fel om människor. Hon är helt underbar, genom snäll, duktigt kunnig inom mentalvården och lika empatisk som jag var, före livet gjorde mig sarkastisk och inåtvänd. ;) Problemet är ju att jag gillar den sidan av mig. ^^

Så det knallar på, är ledig tors- fredag bara denna vecka, så kommer bli ännu en lugn helg, vilket nog behövs eftersom sen kommer ju sommaren och all öl som hör till.

Sen känner jag en viss "knallatillbakatillgamlaspår" känsla. Behöver inte vara så, men om fallet är så borde en varningslampa lysa med sitt starka sken just nu.

Och nu slirar det iväg så nu avslutar vi här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar