måndag 17 maj 2010

Lycka!

For på mitt bedömarsamtal idag och jag gick leendes därifrån :)
Alla fyra som satt där och trängdes var överens om att jag var värd en 3a. Yeey! Så jäkla stolt över mig själv, med tanke på hur mitt mående var under praktiken samt att det faktiskt är akutvård inom specialsjukvården det handlar om. Fan jag är bra ^^ Lite skryt, men jag är fan värd det ;)

Idag har Johan och Linda och jag glidit runt i den fina sommarhettan och ätit glass. Nu sitter jag på jobb, och barnen sover, efter en jäkla massa pussandes och kramandes och älvor hit och dit ^^
Mitt största problem just nu är katten. Jag anar att hon löper lite sådär smått, eftersom hon går runt och skriker med röven upp i vädret medan mannen i huset lurigt knallar bakom hela tiden. Alla kattor börjar löpa när jag skall vara kattvakt. Lurigt det där.

Sedan finns det en hamster/råtta, som snart har sprungit sista varvet i sitt lilla hjul, som låter som en traktor...hmf.
Jag HAR planer för den lilla varelsen, och han/hon/det är lyckligt ovetandes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar