måndag 24 maj 2010

Rackel?

Åh denna underbara sommarvärme, dock resulterar det tydligen i mycket dricka samt kanske inte helt okej beteende... Heh..

Så fredagen spenderades med Lina, Mikael, Johan samt Linda och naken Karin. Plus en massa andra gäng då. I fredags, har vi haft vatten krig på Arken. Ful dansat och supit bort Karin. Men vi återfann henne dagen efter, dock utan tillhörigheter.. Haha underbara människa!

I lördags försökte vi tappert överleva med kalla cider i solen på Lindas balkong. Det slutade med att vi somnade alla på rad i hennes soffa. Men trevligt det också.
Igår var det Johans soffa som gällde med 3 hyrfilmer plus hockey! Och vilken match, blod, svett och bra drag i spelet, det kallar jag hockey. ^^

Jag skulle lägga upp bilder men först skall jag lista ut varför mina foton blir hullerombuller på datorn, och pga av min tekniska sida, kommer detta ta ett tag....
Nu ledig fem dagar, och det regnar och stormar utanför, mys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar