måndag 31 maj 2010

Kalasfixande blandat med hostmedicin/finrexin.

Yey, på lördag blir det lite firande av att skolan är färdig.
Sen att Mickiz låter som Ragnar 75 som är på slutspurten och jag hostar/har spyreflexer som Lisa 86 som har rökt 2 paket cigaretter om dagen i hela sitt liv, det ordnar sig. Är ju nästan en hel vecka kvar ^^
Sitter och försöker hitta musik tills lördagen, vill ha massor, massor! Sen om inte alla blir nöjda över mitt val, det får dom väl ta helt enkelt ( Mickiz, tänkte jag att så länge jag förser henne med öl så är hon lugn...)

Jag gillar det här lediga livet. Idag har jag inte ens behövt ta på byxor. Vaknade, drog på mig endast en enorm t-shirt och så har jag knallat runt idag och städat, tittat på Vänner, sörpla medicin och lyssnat på musik. Härligt! ^^


2 kommentarer: