måndag 26 april 2010

Bakis, bakis, bakis!

Ni vet när man varit på trevlig tillställning, och uppenbarligen haft lite väl roligt och sådär druckit en hel del? Och de känns som du kommer vara bakis för resten av ditt liv, och aldrig få energin tillbaka? Välkommen till Jannikas liv de senaste dygnen! Måndag, jag har tydligen tagit mig till Ekenäs inatt.
Skoldagen gick ut på att försöka hålla huve upprätt och hålla i pennan med båda händerna. Skulle ha hjälpt till med munnen om det skulle ha gått. ^^
Och nej, jag överdriver aldrig mina inlägg. Plus att jag har utvecklat dyslexi på äldre dagar, eller på måndagar iallafall.

Helgen? Japp, hade skit skoj, lite mindre roligt, skit skoj igen och har väl sagt lite för mycket igen. Men va fan, jag är jag och ibland duger de tydligen, och ibland inte. Kan ju endast säga att det är spännande mest hela tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar