onsdag 14 april 2010

Jäklar vi är bra!

Japp, vi är typ färdiga med slutarbetet (det trodde vi inte i måndags... ), och får jag säga det själv så är det ett bra arbete. Endast slut diskussionen kvar + lite källhänvisningar så är det färdigt sen! Mycket skön känsla.

Solen skiner där ute, och jag kände mig som ett lite djur som kom ut från ide när jag gick ut idag. Man har ju missat 3 dagar av strålande jäkla sol, som man inte sett sen augusti typ. Nåja resterande dagarna om det håller i sig, skall jag njuta av den iaf :)
Imorgon skall jag få käppen ur röven och byta däck. Och får se hur det blir med resan till Ekenäs, den kanske råkar bli lite uppskjuten ;)

Nu beger jag mig på kaffe (kanske en jag är färdig med slutarbete öl) med Stalker. Har sett henne lika lite som solen denna vecka så! ^^

Här är en bild på finaste Pauline, lika barn leka bäst ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar