söndag 18 april 2010

Hejdå Åland, Hej urskogar.

Jahapp. Inatt bär det av till Ekenäs åter igen. Och det är ju inge vidare skoj sådär. Men som sagt, några dagar endast, sen nästa helg är det Itech och det ska bli jättejätte skoj. Äntligen lite bra musik, har stått 2 lördagar nu och med avsky tittat på Arken bandet. Man blir ju lite lätt illamående. :)

I fredags satt jag med några barndomsvänner och drack lite öl och tror jag skrattade så att tårarna kom fram. Så knasiga människor, Jöjje och Linus då :) I lördags for Linda och jag och grillade och drack vin hos Alexandra, årets första grillning, härligt! Ibland borde jag inte få gå ut bland folk, tur att Linda tar hand om mig och tar mig åt sidan när det blir för illa ^^

Idag har Johan, Linda och jag varit på bilfärd i det fina vädret, åt glass och sedan lagade vi sushiiii. Så att, en skoj helg.
Åland är fint.

2 kommentarer:

  1. Kicki utbrister av lycka när hon kommer in till arkens nattklubb "ÅH, REKLAM!" Haha, bandet hade paus... Underbara knasiga människa! :)

    SvaraRadera
  2. Hahah!
    Äh, vafan jag blev ju glad iaf ;)
    Mera reklam på Arken!!

    SvaraRadera