tisdag 20 april 2010

Solen kan skina på mig i Ingå!

Wohoo, nu surfar vi på av bara farten här i Ingå, t.o.m msn funkar! ^^ Helt fint!
Igår var vi och shoppade och åt glass på Jumbo, eller i dessa ekonomiska sämre ställda tiderna så blev de väl mest tittande, men trevligt att göra något annat.

Skolan, jaa. Nu går vi en kurs i missbruk. Samma inriktning som vi hade på vårat slutarbete, så vet inte riktigt vad jag gör här. Men sista ansträngningen nu, sen jävlar. :)

Och det bästa, håll i er nu! Jag tar min lilla resväska redan på torsdag och beger mig hem! Och tillbaka först på söndag natt. Plus en jäkla trevligt tillställning på lördag.
Jag kan endast le. :)
(Gay)



Så här tycker vi om att vara borta. Och min partner in crime , håller fullständigt med. Hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar