tisdag 27 april 2010

Men för helvete Jannika!!!

Vad skrev jag i inlägget om slutarbetet? Vah? Jo att jag skulle lära mig att planera min tid bättre! Nu sitter jag här IGEN, och svettas och svär och helajävlarövvärlden kan fara åt varmare breddgrader.

Min ET plan (den som ska innhålla 2 år av svett och tårar) skall vara inne denna vecka, och plus på det har vi redovisning för slutarbetet på fredag, dvs 1 ½ timme som vi ska berätta om narkotikaberoendet, svara på sketna frågor osv. OCH tenta på torsdag.
Och vad har jag gjort? Jo, njutit av livet, druckit sprit och tänkte att livet är ganska fint. Jomenhejsan.

Och sen står lärarna och föreläser om hur man skall orka i arbetet, ta hand om sig själv, ta långa varma duschar, gå på promenader och mata fåglarna.
Ni kan mata era jävla fåglar och gå på era stav promenader.

Men jag är en ganska positiv sprudlande person annars. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar