måndag 12 april 2010

Nu är det dags igen...

En vecka till hemma, sen ska man till det där förbannade avfallshålet igen. Och ångesten över den är alltid lika skoj. Sen att jag överdriver, eftersom jag kommer hem alla helger (2), så egentligen handlar de om 5 dagar i veckan , endast 3 veckor, typ 15 dagar av mitt liv och sen är jag färdig närvårdare och får börja jobba men just idag spelar detta ingen roll ^^

Inatt skall vi skriva slutarbete som aldrig förr tills tårarna sprutar. Har laddat upp med battery och.. ja de var allt det.

Mat är endast för rika människor (eftersom mariehamns stadsbibliotek spräckte min ekonomi idag) och toa besöken kommer väl snart vara schema lagda. Nej nu överdriver jag igen. Det kommer bli bra det här. Mycket bra.

Annars var helgen onykter och trevlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar