tisdag 23 juni 2009

Ååå "försnulad" igen

Vad är detta? Sjuk igen, och inte är det så där nära döden upplevelse sjuk, nej nej.. Lite ont i halsen, lite snuvig och helt slut i kroppen, men ändå så att de irriterar och att du måste rulla ner för soffan för att kunna ta dig upp efter finrexinet. Tack bara.

Igår försökte jag ignorera försnulningen (haha så roligt ord..) med att dra i mig drinkar och öl på Dinos... Utan resultat. Drack väl för lite. Och på dagen struttade jag runt på Äventyrsgolfen (ägde nästan, tusans Jim vann) solen sken och jag tänkte; Äh jag har inga fel. Ha.. Tschii fick jag idag, släpade mig till staden för att betala flygresan till Amsterdam (som nu inte kommer bli av, så jag släpade mig dit i onödan, haha) kom hem och insåg att jag kanske inte är så frisk iaf.

Det är tungt att andas idag gott folk, och jag är så jävla uttråkad. Blir t.o.m irriterad på tv för att den för så mkt oljud, grannar som skenar i trappan (hållas inne!!!) kattor som slåss utanför.
Jag ÄR en positiv människa idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar