måndag 8 juni 2009

Avslutning, rackel samt inskolning

I fredags då, så var det avslutning, det vill säga att Sandra och jag satt för sista gången våra fötter i Ålands vårdinstitut. Betygen var jag helt nöjd med, sämsta var treor så.. Med tanke på hur slut och skoltrött man varit i vissa stunder, när tårarna varit nära och datorn kunnat flyga i golvet, så riktigt nöjd! :)

På kvällen vart det partaj med några söta saker från klassen, riktigt skoj! Kvällen slutade med att Sandra blev lite för överförfriskad (jaja, jag med!) och vi liftade hem så där halv fem på morgonen. Så nämner vi inte allt som skedde i dimmorna på Syndahuset... En riktigt skoj kväll!

På söndagen satt jag på Mickiz altan (eller rättare sagt, resterna av henne efter hennes kryssning) Två timmar satt jag, och nu ser vi ut som vi gör. Röd skulle jag kalla det, brännande röd. Det var en svettig natt inatt kan jag berätta.

Idag hade jag mitt bedömmar samtal, och fick en stark 4, wohoo! :) Riktigt nöjd, särskilt när man får så positiv feedback av bedömmare och lärare. Men kommer sakna Grelsby, trivdes bra där.
Imorgon är det inskolning på Rönngården som gäller, skall bli intressant! :)
Ikväll kanske se Emil tulta fram på Nabben, ska se om han duger till något. Tveksamt. ;)

Och det är sommar gott folk, njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar