söndag 14 juni 2009

Ännu en rolig helg har sprungit iväg

Då har ännu en helg kommit och gått. I fredags blev det vin på sundblomsvägen, och det slutade med att Mickiz och jag hamna ut, vilket var väldigt skoj eftersom vi inte varit ut tillsammans på hur länge som helst. Men i vanlig ordning hann vi bara kom in på Arken så försvann vi ifrån varandra :) Vi är inte så mycket för att festa ihop, vi springer runt på egna äventyr, hahha..
Nåja, natten blev sen med trevligt folk :)

Igår mådde man som man förtjänade, så blev lugnt med film med Mickiz.. Dirty dancing som jag sett ca 20 gånger, och är den enda lipfilmen som jag gillar, och nej jag tröttnar inte heller. :) Den kvällen slutade med att min kära vän satte c vitamin i halsen och spottade ut det i popcorns skålen, tack bara sa jag.

Idag var min underbara mamma hit.. Jag hade beklagat över min ekonomi, och undra om hon kunde kom me typ kaffe mjölk och saft, sådant man inte kan leva utan. Idag kom hon med fyra kassar mat, snällaste mamma! Vad skulle jag göra utan henne?! Tack tack!

Idag tänkt jag mysa ner mig i soffan med en bok, och bara vara.
Så, haft en fin helg med underbara dårar! :)

1 kommentar:

  1. Du ÄR utmanad...:P
    Kopiera texten "om mig" från min blogg och svara! ;) puss

    SvaraRadera