onsdag 10 juni 2009

Gaaah

Vad är nu detta? Är grinig, bitter och uttråkad, i stora mängder. Har varit på jobb några dagar och är helt slut.

Vill att det skall hända något nuu! Överraska mig! Händ någonting för fan.
Jag brukar beklaga mig över vilken otur jag har i min vardag, allt tokfanskap jag gör på fyllan, och har nu kommit fram till att det är det som roar mig varje dag.

Jag har helt enkelt inte bjudit tillräckligt på mig själv den sista tiden, det får vi lov att ändra på. Sömn kanske skulle vara en idé att testa på också..

Och för fan, sluta regna, det var mysigt i sisådär fem minuter, nu är det bara irriterande.

2 kommentarer:

  1. Imorgon hittar vi på något! Om min förkylning tillåter (: Livet blir vad vi gör det till, right? Puss!

    SvaraRadera
  2. haha din optimistiska fan! ;)

    SvaraRadera