tisdag 9 juni 2009

Mys i regnet

Första dagen på RG idag då. Riktigt härliga gamlingar samt personal! Blir nog bra de där, har saknat att jobba, men de kändes som det var ett tag sen också. Det som kommer bli min utmaning är väl mitt obefintliga lokalsinne. Tror hon jag gick med hade lite roligt åt mig när vi körde i skogarna och jag "Men var fan är jag nuu då?!" Haha..

Har regnat hela dagen så jag ligger och myser i soffan ikväll, utan dåligt samvete att jag inte gör något vettigt. :) Skall jobba några dagar till, så gör inget med lite regn, men i helgen får solen gärna kika fram igen.

Ja just det! Någon som sett min gröna sjal som jag alltid knallar runt med? Den är spårlöst försvunnen och mycket saknad! Ett litet mysterium vart den gått och gömt sig..

En lugn mysig kväll i soffan, så ser planerna ut.


"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus"

1 kommentar: