söndag 21 juni 2009

Midsommar 2009

Det var ju meningen att jag skulle ha varit på jobb under midsommar, vilket skulle ha betytt en nykter midsommar. Hmf, de hade dubbel bokat på jobbet så helt plötsligt var jag ledig. Tokigt tokigt..

Men hade en riktigt trevlig (men jätte askalas) midsommar hos S. syskonen. Med härligt gäng, mycket dricka, väldigt lite ätande och väldigt lite sovande. Idag är det söndag (blev nyktert igår, japp jag börjar bli klen) och har ont och värk på lustiga ställen, smärtan i bakhuvudet skulle va intressant och veta var kommer ifrån...

Vaknade på lördagen, väldans onykter, och vi käkar glass till frukost, vilket resultera i att Zelma spydde upp glassen och Nönös satt kameran i hund/glass spyorna. Jag fick en bra start på dagen iaf. Sen vart de hem och sova och sedan till Mickz på rehabilitering. Jag skulle vara tacksam för att hon fick i mig mat, gav mig en säng. Men icke. För damen i fråga jävlades med mig hela dagen. Men jag bjuder på den Mikaela! En dag ger jag tillbaka. Och jag ser fram emot det.
Men sen skulle det ju inte vara Kickz, om hon inte bjöd på sig själv. haha!

Idag var Johan och jag till Geta på cruise. Det var intressant. Och hem kom vi, välbehållna.
Skönt att det bara är midsommar en gång i året. Men roligt är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar