måndag 29 juni 2009

Cykel äventyr med sena nätter

Har denna helg bestått av.
I fredags lade Marie, Rosie och jag oss på Lilla holmen och solade och svalkade oss med öl och dopp i havet, riktigt skönt. Vi försökte dock hålla oss lite eftersom vi skulle på middag med Maries familj på ÅSS senare under kvällen.
Efter byte av kläder samt fixande så begav vi oss mot ÅSS, på cykel.. Marie cykla och jag satt på pakethållaren, en väldigt skön pakethållare.. särskilt i alla gupp som damen framför mig hittade under resans färd!
Vår mysiga pratstund under färden:

Kicki- Sakta ner kvinna!
Marie- Lugn ner dej nu, det går bra de här!
Kicki- BROMSA!
Marie- Fel väg i rondellen! CHECK!
Kicki- Hur berusad ÄR du kvinna??!!
Marie- Bara lite...

Ungefär så, men fram kom vi, åt en underbar middag och senare dansa vi först på torget sen arken, en riktigt härlig kväll!
Lördagen tillbringades även då på torget, där jag träffa "gamla" bekanta. :)
Imorgon är det jobb som gäller, sedan tror jag att det blir Enklinge på tisdag med Mickiz och flickorna.
Skönt att komma hem en stund.

1 kommentar:

  1. Såååå full va jag ju inte heller... =) hahah! fylla igår? check! bakis ida? check!

    SvaraRadera