söndag 11 oktober 2009

Försnulad?

Vaknade imorse och insåg att en försnulning nog är nära. Får skyll mig själv när man springer ute med ballerinas i oktober!?! I fredags åt vi sushi, underbart gott, skulle kunna leva på sushi! :) Sedan for vi ut och dansa dansa, var riktigt skoj som vanligt (andra hade lite extra roligt, hehe..) Lördagen spenderades i Jomala, Pauline och jag myste i vanlig ordning och hon fick för sig att jag hade varit ut och dansat, naken! Liten luring hon där tösen ;)

Hade ju inbillat mig att jag skulle vakna pigg och utvilad idag, men icke de icke.. Skall på personlamöte ikväll och motivationen är inte så hög. Skulle vilja kryp ner under filten, se på film och bara mysa, meen man får inte alltid som man vill, tydligen hmf :)

Nu middag, sen ivääg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar