torsdag 15 oktober 2009

Samlapengardag

Idag vaknade jag halv ett, ops.. Och om inte folk skulle ha ringt och fråga när jag tänkt vakna idag, så skulle jag väl ligga där än.
Idag har jag samlat pengar för min överlevnad. Jag var till lönekontoret i jomala och berättade att jag ansåg att de gett mig för lite pengar sista månaden, och de höll med mej,så imorgon klirrar de in lite pengar, yey! :) Sedan var vi till Ams och härjade om studielån o bostadsbidrag, det skulle oxå komma in snart, härligt!

Och vad som ännu härligare är, att det blir "hemmakalas" på lördag men underbar musik, härligt härligt! Försöker få med alla mina små rackel, för vad är en fest utan dom? ;) Sedan kanske de blir en snabb sväng till sverige får se lite...
Idag har jag städat (ehm, har inte hänt på ett tag...) lallat runt med Sandra, och ikväll skall jag till jomala och se film med sötaste flickorna! Mickiz och Sandra dådå.. :) Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar