söndag 4 oktober 2009

Söndag

Härligt med en söndag utan att må rörjagpåmigsåspyrjag söndag. I fredags satt vi flickor hos Linda och det var lika trevligt som alltid :) Sandra och Linn var med också, vilket var länge sedan så var riktigt skoj! :)
Det var riktigt bra på Arken, härlig musik, massor med folk och bra stämning! Flera sådana fredagar tack! :) Härlig kväll iallafall!

I lördags begav jag mig till Mickiz och satt där med Emmi och drack lite vin, massa skratt och tokigheter blev de, men inte så konstigt med de gänget :) Mommo Mickiz somna på golvet (i sackosäcken med vilja, men låter roligare om hon bara somna där) och jag kröp ner i hennes säng.
Gick jätte bra tills hennes yngsta kom och vilja dela täcke med mig....
Men hon är förlåten för idag tyckte hon till Mickiz att jag skulle flytta in till dom. Och sedan när vi låg och tittade på Svanprinsessan så sade hon att jag endast var hennes Kicki! Pauline och jag är bäst på att ligga och mysa på söndagar! Härliga ungar!

Imorgon har jag första dagen på praktiken, ska bli intressant :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar