måndag 26 oktober 2009

Helg snart?

Vet inte vad de är för känslostormar jag har just nu. För några dagar sen var jag helt nere och fundera på att bara skita i allt. Idag har jag gått runt och varit så jävla förbannat på allt som rört sig runt mig. Skulle bara vilja spöa skiten ur något. Tonårshormonerna skall väl ha gått sin kos för långe sen, klimakteriet nånä tror väl inte det. Nog för att jag inte alltid tänker efter före jag klämmer ur mig kommentarer eller åsikter och säger vad jag tycker, men man kan ju inte göra de på praktiken eller annars när man är bland folk man inte känner. Undertryckta känslor som vill träng sin väg upp kanske? Kom bara...

Helgen var riktigt bra, massa rödvin och skitprat på fredag natt i Sollentuna. Lördagen shoppade vi upp alla pengar vi fått. Söndagen fixa lunch med Linda och tog det bara lugnt.
Behöver helg. Det är måndag. Yeey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar