onsdag 14 oktober 2009

Höstlov!

Det var med lycka, hjärtklappning och min vackra sångröst jag körde från eckerö klockan åtta imorse... För det visade sig att jag skulle få va ledig nästan en vecka!! Kände att jag verkligen behöver den här ledigheten, inte för att jag är stressad eller liknande, utan för att jag har varit helt slut den sista tiden. I fredags när jag kom hem från praktiken satt jag mig i soffan och bara stirrade fram, helt oförmögen att göra något. Men sen funkar jag så att om inte de runt om mig mår bra, så mår inte jag heller bra.
Men nu skall jag bara ta hand om mig och vila dessa dagar. Skulle jag haft pengar skulle jag varit till sverige en sväng (sorry Stalker, en annan gång!) men nu får de bli att va hemma istället.

Tänk om man kunde styra sina känlsor, vad mycket lättare saker skulle vara! Meen de ordnar sig, brukar göra det i slutändan :)
Nu skall jag krypa ner framför tv:n och bara njuuta, för Blåbäret,naken kicki eller vad ni vill kalla mig för, är leeedig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar