torsdag 8 oktober 2009

Full fart!

Nu har veckan gått, tiden bara flyger iväg. Jag har varit på praktik hela veckan, trevlig personal och trevliga ungdomar, finns lite lite att göra bara men annars är det bra :)
Nina och jag har fått "tass-sjukan" (Fikisens visdomsord) och promenixar varje dag nu, riktigt skönt! Huvudsaken är att Nönös fångar mig i farten när jag kommer från praktiken, annars finns det en viss risk att jag somnar åv. ;)

Känns som det är full fart nu hela tiden så det skall bli skönt med helg! Jag behöver knappast berätta vad jag skall göra.... :) Nåja lördagen blir lugn för skall på personal möte på söndagkväll så. Men imorgon skall det bli sushi och sedan dit det för det mesta slutar (dansa dansa!) Hoppas det blir lika skoj som förra helgen!
Nu krypa ner under täcket med en bok.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar