måndag 12 oktober 2009

Zzzz...

Jag jobbar verkligen på det här med att bli morgon människa! Stiga upp direkt när klockan ringer, glad som en lärka och skutta upp och dricka kaffe. Verkligheten ser annorlunda ut. Jag HATAR när klockan ringer, skulle vilja slänga mobilen i väggen, dra täcket över huvudet och bara somna om tills drömmarnas värld. Efter en halvtimme ca så rullar jag upp ur sängen, svär för att det är så kallt i lägenheten och skulle någon människa som inte känner mig se min "jagdödardigomdusägerettfelord" så skulle de knappast vilja lära känna mig bättre.

Trodde detta skulle komma med åldern, HA! Inte ännu iaf.
Nu skall jag bege mig iväg på praktik, springa ner till bilen, sätta värmen (inklusive rumpvärmaren) på högsta blås, så att när jag kommer till hammarland så får jag knappt luft.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hördududuuu Kristin Jeanette jag kommer hem imorgon! Fredagstass? Sen på måndag så bir det tass varje dag! Plåmiss. Puss

    SvaraRadera
  2. Yeey! Fredagstass låter bra :) puss puss!!!

    SvaraRadera