lördag 12 september 2009

Borta bra, men hemma är nog bäst!

Igår natt anlände vi hem till Åland igen. Jag log när jag öppnade dörren hem, kröp ner under täcket och bara njöt av att vara hemma (att jag slocka direkt hade inget med att göra att jag hävt i mig cider på färjan, absolut inte.)

Varit på stan idag och samlat in pengar för min överlevnad (studiestöd m.m.) och även där njöt jag av att allt är som de brukar här hemma :) Kyligt är det här hemma oxå, men det är riktigt skönt, och det bästa är att man får kryp ner i massa sköna, varma kläder, härligt!
Sedan blev jag bjuden på middag till Mickiz, underbara människa! Och träffa flickorna, var länge sen, roligt att se dem igen. Sedan inspekterade jag Mickiz nya karl, och jag som alltid är negativt inställd till mina vänners nya karlar (innan de visat motsatsen), så vad gör karln när vi kommer hem? Killen står och renoverar rum, har gjort undan tvätten åt Mickiz, jaa, jag kunde helt enkelt inte tyck illa om han :) Nåja hon förtjänar den bästa!

Ikväll har jag duschat lääänge i en dusch som har mer än 5 strålar, underbart!!! Sedan kom Paulina hit och vi har suttit och pratat enbart skit.
Och jag har för första gången på tre veckor, möjlighet att fara ut och rackla, men icke! Men bli inte oroliga, det är lördag imorgon, skulle inte bli förvånad om jag snubblar iväg ut. Jag har ju avslutat min rehabilitering nu, så de så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar