tisdag 29 september 2009

Insikter

Nu har jag blivit människa igen efter helgens bravader! :)
Hade en riktigt bra helg, fredagen spenderades hos Linda, tack söt för en mysig helg och massor med skratt! Sedan blev de då på vingliga steg ett besök på Arkens dansgolv. Och ni vet min åsikt om de där stället, men hade riktigt trevligt, så vi ger stället nån chans till ;)

Lördagen blev i alkoholens tecken igen, kanske inte riktigt lika kul, men kom till mycket bra insikter. Nu lämnar vi de gamla och knallar framåt, riktigt stolt över mig själv :) Finns bättre saker i livet att lägga energi på :)

Igår var jag och Sandra på bus till Enklinge. Underbart att träffa mami, bror, fasterslilla och Tusse. Sandra har massa bilder hon skulle skicka över så de kommer upp snart :) Hoppas ni njuter lika mycket som jag idag över vädret, får sitta inne med gott samvete!
Livet leker idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar