tisdag 22 september 2009

Tisdag?

Har inte riktigt koll på dagarna när man är ledig :) Och inte gör jag något vettigt heller! Har två uppsatser som snart skall va gjorda, men de är bara så att jag får något gjort först när jag får press på mig. En annan bidragande orsak kan ju vara att jag inte är så intresserade av ämnena som de ska innehålla heller. ;)

Kunde inte sova inatt, så satt uppe och tittade på tv. Såg ett helt sjukt program. För att se yngre ut och få slätare hud så gned de in huden med PISS. Och inte nog med det, de drack pisset också. Idioter tänkte jag då. Piss är slaggprodukter, och det finns en anledning att det kommer ut, och inte går in igen! Uscha säger jag bara. När jag blir gammal skall jag stolt bära mina rynkor, och om någon av er ser 10 år yngre ut, för att ni gnidit in piss, då kommer ni få höra de skall jag tala om! :)

Vet ej vad som händer ikväll, eller imorgon kväll, och det är såå skönt. :) Det spöregnar ute och stormar, mys!

2 kommentarer:

  1. hahaha, vad var det för sjuka människor som gjorde det? Mjaaah, jag tror mer på att kissa UT mycket i så fall för att man dricker mycket... vatten :P

    SvaraRadera
  2. Jaa du, kanske dom har druckit för mycket piss helt enkelt? :)

    SvaraRadera