måndag 21 september 2009

Hemma igen


Kom hem i fredags natt och när jag kliver in i lägenheten (alltid lika spännande tydligen), så har min underbara mamma varit och fyllt på mitt kylskåp (hon visste att annars skulle hennes dotter få leva på nudlar i några veckor) och hon hade köpt nya kuddar, nya lakan m.m. Jag skulle helt enkelt inte klara min studietid utan min mor!

I lördags låg jag kvar i sängen läänge och bara njöt av att va hemma. Sedan ringde jag min kära vän Johan (jag vet att du har saknat mig!) och underbara han (jag har de bra, jag vet) så dela vi på en pizza och drack rödvin till, mm! Efter det kom en Mödis inrullande och vi bara satt och prata skit, sjöng lite och sedan bar det ut, till Indigo :) Inte mkt folk ute, men roligt var det iaf! :)
Roligt att träffa Linda igen, du är rolig du ;)

Igår mådde vi som vi förtjänade, men helt klart värt de! Vet inte vad som händer i veckan, skall skriva lite på arbeten iaf, så jag får de gjorda någon gång.
Och sa jag de? Att jag bara ska njuta!

Mamma och jag på min avslutning från SOS, fyra år sedan :)

Bästa mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar