tisdag 8 september 2009

Brandvarnaren funkar iaf!

En av få saker som fungerar i vårt boende.
Vi lagade pizza i våran gasugn, och från ingenstans och ingen röklukt nådde våra sinnen, så slår fanskapet igång. Men efter lite frenetiskt viftande me läkemedelspapprena och lite pillande från Sandras sida (jag räckte inte upp till taket fast jag stod och vinglade på en stol..) så tystnade den.

Haft en frustrerande dag i skolan. De där Kellog´s paketet som våran lärare har fått sin utbildning i? Det paketet hade nog gått ut för länge sen. Orkar inte ens slösa energi på att berätta vad han utsätter oss för (vilket inte är mycket för han kan inte utsätta oss för något han inte har en aning om vad är för något!!!!)

Nu har jag fått hemlängtan! Men luriga som vi är så funderar vi på att ta oss hem redan på torsdag kväll..mm.. Men får se hur vi gör. Det finns ju ett samvete någonstans långt undangömt inom mig. Men där kan det få ligga! ;) Lite slött bara att halva gänget hemma passar på att dra till sverige den helgen jag kommer hem (jag vet att ni har planerat detta!), men ska bli skönt att kom hem iaf. Skall njuta av varje sekund. Med kanske en öl, eller två, min rehabilitering från sommaren är ju faktist över nu! :) Wohoo!

3 kommentarer:

  1. Jamen, å jag är på väg till Ekenäs igen. Tråk att vi åker om varandra ! :(

    SvaraRadera
  2. Lägg fokus på hans bra sidor, t.ex. fina ben? Hår på huvudet? Ingen glugg mellan tänderna? :) Inte fuska med skolan ;) Du hinner nog hem också! Det hade varit roligt att möta upp dig jo, men får göra det en annan gång du kommer hem! Hoppas du får en fin fortsatt vecka! kram kram på dig!!!

    SvaraRadera
  3. Det är inte han jag stör mig på utan hans okunskap eftersom jag är där för att lära mig.
    Fuska med skolan har jag inte gjort och tänker inte börja med de heller. Kram!

    SvaraRadera